|
Komentáře k článku
|
Článek:
Anabáze na úřadech
Chci se s vámi podělit o popis anabáze, kterou jsem musela absolvovat, abych umístila nalezené koťátko... a zda je umístěné, to stále nevím.
( | poslal: Kamila Rajchrtová | 08.09. 2010 | čteno: 29753x | komentářů: 92 )
|
Komentáře: Nechci sýčkovat, (2010-09-08 10:32:16, Michaela) Odpovědět
ale obávám se, že je velká šance, že koťátko skončilo v sudu s vodou u rodičů toho úředníka co ho nakonec nafasoval na zahrádce. Pokud to tedy vyloženě nebyl nějaké kočkomil.
chudáček koťátko:-( (2010-09-08 10:53:22, Jana) Odpovědět
Koťátko jste zachránila od přejetí autem, ale to, co následovalo pro kotíka dál, no to bych mu neudělala. To jste přece mohla vycítit jak je nechtěné! Škoda, že jste dovolenou proběhala po různých úřadech a nenechala si kotíka zatím doma s tím, že byste napsala sem nález kotěte a vyhlásila konkurz na nového majitele pro prcka. Kdoví kde skončil. A přitom byl tak šťastný, že jste ho našla a byl čistotný, že se sám přihlásil o záchodek. Nemáte dnes pocit, že jste mu mohla pomoci lépe a dokonce by Vás to stálo zřejmě i méně energie?
Nalez kocky (2010-09-08 11:02:29, Zuzana F.) Odpovědět
Ne kazdy ma moznost ponechat si nalezene zvire a najit mu novy domov. Proto existuji pro nalezena zvirata mestske utulky, ze. (Pomijim skutecnost, ze tim, ze si clovek nalezenou vec necha, dopousti se prestupku.)
Odhodlani a duslednost pani Kamily je hodna obdivu - kdyby se vice lidi chovalo jako ona, nemusely by depozitni tety mit loznice a obyvaky preplnene karantennimi klecemi s nalezenymi kockami, na ktere se sice povinnost mesta postarat se o nalezene zvire vztahuje, ale co by se urednici obtezovali, ze...
Zase bych to.. (2010-09-08 11:26:34, Michaela) Odpovědět
Zase bych to tolik nedramatizovala, předpokládám, že kotěti to bylo celkem ukradené pokud mu někdo dá do misky dlabání. Otázka je, jestli se tak stane. Mé vlastní zkušenosti s úřadem, zejména na maloměstě, jsou velmi špatné a moc dobře vím, že nejrůznější listiny a podepsané protokoly se prostě samy od sebe občas ztrácí..
kotě (2010-09-08 11:00:03, Eva) Odpovědět
Taky si myslím, že to s kotětem nedopadlo dobře... Bohužel je naivní si myslet, že se o kotě postará obec.
kotě (2010-09-08 12:18:18, Irena) Odpovědět
Také úřadu nevěřím, když tam není někdo kdo nemá rád kočky. Myslím, že ho přinejmenším někde vypustí. Já mám doma také kotě, které za námi přišlo z vycházky. Krásné zrzavé s bílými ponožkami, bylo evidentně zvyklé na lidi, záchůdek použilo okamžitě. Tak jsem si myslela, že se někomu ztratilo, vylepila jsem v okolí lístky s popisem i telefenom. Doposud se nikdo neozval a tak máme koček 6 /malé je miláček/ ikdyž 5 koček byl kategoricky určitě poslední stav.
Úřady? (2010-09-08 12:20:22, Lin) Odpovědět
Opravdu čekáte, že Vám z úřadu zavolají???? Případně že s Vámi budou ještě na téma "kotě" vůbec komunikovat? Maximálně že "Nemáme povinnost Vám cokoliv sdělovat...". Vítejte v České republice - asi jste byla dlouho v zahraničí.
Kamilo, jste dobrá! (2010-09-08 14:39:00, L.) Odpovědět
přesně jak píše Zuzana F., tohle kdyby praktikovalo víc lidí, třeba by se konečně něco na odpovědných místech začalo dít. Jakožto osamocený jedinec jste jim nejspíš byla k smíchu, ale to rozhodně ukazuje výlučně na jejich ubohost, nikoli na Vaši. Nicméně já děkuji za podělení se o tuto zkušenost z praxe, neberte to jako zbytečnou oběť, myslím, že to bylo víc než přínosné, už jen proto, aby se všechny ty "matky terezy", co se tu proti Vašemu jednání ohrazují, trochu zamysleli z globálnějšího hlediska.
A co se má dít? (2010-09-08 15:21:12, Lin) Odpovědět
Na odpovědných místech tak akorát vědí, že se v naší republice chová odhadem milión psů a stejný počet koček (údaje z IDNES). Úředníka pak možná napadne jak by to šlo udělat, aby i kočkaři platili poplatky stejně jako pejskaři. Ale zachránce jednoho kotěte musí na úřade vypadat jako velký exot.
jak co se má dít?? (2010-09-08 15:41:55, L.) Odpovědět
jasně že jedinec vypadá jako exot, vždyť to píšu. Když to nebude jedinec, ale každý, kdo najde na ulici kotě, naloží s ním jako s Kamilou? Třeba si konečně uvědomí, že kočičí útulek je potřeba stejně jako psí. Nebo můžou oficiálně podpořit nějaké už fungující depozitum. To se má dít. Například. Vám jako stávající situace připadá normální?
chudák kotě (2010-09-08 14:42:14, kočka z plakátu) Odpovědět
Hm, čekala jsem happy end a ono nic, radši nedomýšlet, jak to chuďátko dopadlo.
Možná, kdybyste ho tam nechala, že by dopadlo líp. :o(
život pro kočku (2010-09-08 16:57:24, Pavel D. F. Hrubý) Odpovědět
Lidi, začínám chápat, že v tomto státě je i lidský život pro kočku. A kočka ta má sakra těžký život. Jenomže má na rozdíl od nás drápy a ostré zuby a neváhá je použít. Což mi Vajdík občas připomene, i když se o něj (jako o neodevzdanou věc nalezenou) již skoro rok nelegálně starám. Ale teď zrovna přišel a lehl si na moji hruď a přede. Je to krásný pocit, pro který mu všechno odpustím. Což ovšem lidé lidem tak neradi dělají...
Kamilo, (2010-09-08 17:43:18, Eva N.) Odpovědět
volala jste dnes tam, kam jste donesla kotě? Napište
Mám o kotě obavy (2010-09-08 18:35:29, Efka) Odpovědět
Dobrý den,ještě nikdy jsem nenapsala žádný komentař k članku a to na kočky online chodim skoro deně,ale tohle mi nějak neda-musím reagovat!Chápu Kamilu,že se snaží úřady(v této olasti velice laksní)dohnat k nějaké odpovědnosti,ale jim to tam bude za dva dny stejně všechno jedno a nic se nezmění(vždyt nejsou peníze na nic,tak přece se nebudou starat ještě o kočky-si asi tak myslí),jen ono kotě možná(doufám,že ne!!)bude obětí marného boje.Na druhou stranu nechápu,jak tam to chuďátko,po takové anabázy kterou spolu prodělali mohla jen tak nechat.Mám o něj obavy,pokud se na úřadě nenajde nějaky kočkomil(a podle vyprávění to tak nevypada)kdoví,jak skončí!!!Nechci aby to vypadalo,jako nějaká výčitka(prostě jen reaguji podle svého,ne vždy se můžeme o každé bezprizorní zvířátko postarat,dělala jste co jste uznala za vhodné,ale nevím,nevím,zda to zrovna v tomto případě bylo pro kotě to nejlepší.Dejte nám prosím vědět,jak to dopadlo.Díky.
Šílenci (2010-09-08 19:25:51, Jakub) Odpovědět
Tak lidi...Sem Kamilyn syn. A jak někdo psal, ne každý má možnost si nalezené zvíře nechat. Mi ji nemáme. Máme dva velký kocoury a dva psi, který by ho ušlapali. To, že snad do deseti do večera běhala po vsi a hledala majitele, že se s nim tahala po Praze a tak dále, ste asi přeskočili ne?! Uvědomte si, že když máte 4 zvířata, že pátý je už moc.....
Jakub (2010-09-12 22:29:04, Eva Matějíčková) Odpovědět
Máte pravdu,maminka udělala vše,co bylo v jejích silách,ti co píší kritiky na ni,ať si zametou před vlastním prahem.Moc vás zdravím a držím palce,ať se zastupitelé na Odolce polepší.
Mno, tak moji milí... (2010-09-08 19:38:21, Kamila Rajchrtová) Odpovědět
plkat takhle je jednoduché, ALE:
1) máme byteček 1 plus 1 a jsme tři, máme dva kocoury - Tima z depozita paní Suchánkové Blanky a nemocného Metodějka od paní Pipkové Lenky a fenku buldočka z hodonínského útulku, kam jsem si pro ni jela a bydlím u Prahy. Má nevyléčitelně nemocné klouby, protože je z nějaké množírny. Pak máme anglického buldoka.
Nebudu se kasat, kam, kolik a tak nebo kde se snažím pomáhat s celou rodinou, protože onasisové fakt nejsme. To je nakonec moje věc. Ale nemůžu si nechat doma každé zvíře, které najdu. Pro mě je hlavní je především co nejlíp postarat o svá zvířata a zajistit jim hlavně veterinu, kterou potřebují a někteří často a zajistit jim co nejlepší krmení. Pokud jen trochu zbývá, můžu podpořit jiné a jinde. Můžu sem poslat scan protokolu o kočce, kterou jsem kdysi vytáhla zpod kapoty Volva a nechala ji v útulku v Měcholupech. Ano takový hnus jsem udělala. A dokud nebude víc lidí, kteří na úřadech dupnou, dokud se nedá najevo pořádně, že je tu povinnost, kterou má obec a stát plnit, do té doby budou lidi jako všechny depozitní tety lítat jako hadry na holi, budou cpát čas i peníze do záchrany neskutečného množství zvířat. Do té doby budou útulky praskat ve švech a peněz budou mít tak málo, jako mají. Nikdo z vás nemá právo mě tu jakkoli osočovat, co jsem si to dovolila. Ono sednou na net a pak se tu pustit do druhých, to není umění. Já jsem přesvědčená, že jsem jednala správně a bude to mít pokračování, protože zítra tam jedu a budu osobně trvat na informaci, kde je kočka a osobně si to ověřím. Já si totiž umím jít za svým. A co si kdo myslí, je jeho věc. Proto jsem se taky podepsala plným jménem. Nemám se za co stydět.
Kamilo, (2010-09-08 20:03:48, Michaela) Odpovědět
nemyslím si, že se Vás někdo snaží cíleně očerňovat nebo Vám vyčítat co jste udělala, spíš bych to viděla na emoce na pochodu. Většina jedním dechem dodává, že obdivují Vaši vytrvalost a že by na podobný úkon nervy neměli. A stejně tak Vám nikdo nevnucuje, že si máte nechat každé nalezené zvíře které potkáte. Sama se starám o tři útulkové kočky a další zvířata, takže rozumím, že každé další zvíře do domova (do bytu v mém případě) přináší spoustu komplikací. Nicméně jistě by se našlo vhodnější řešení než kotě položit v přepravce na stůl úředníka se slovy "zařiďte to". I kdybyste si to nakrásně báječně naplánovala, nikdo Vám nezaručí, že už "nenajdou" protokol, že zvíře "neuteče", že celou záležitost úředník "nepředal" kolegovi, a ten dalšímu a dalšímu, a ten o tom nic neví, a vy se ve výsledku nikdy nedovíte, co se stalo, přičemž kotě bude v lepším případě putovat po nejbližší dálnici, v horším případě plavat v nejbližším rybníku. Navštěvujete tyto stránky jistě dost dlouho na to, abyste věděla, jak se 80 % obyvatel staví k otázce cizích zvířat.
Samozřejmě to taky může být úplně jinak, zítra Vám můžou dát adresu útulku, kde si překontrolujete tlusté a spokojené kotě.
Ale přestože plně podporuji aktivitu kterou jste vyvinula aby se aspoň něco zlepšilo, obávám se, že přijde vniveč, protože Vaše aktivita pravděpodobně pro většinu úřednictva bude jen zdrojem vtipné historky s přáteli u vína o "hysterce s kočkou". A prostě nemohu souhlasit s tím, že to bylo jediné možné řešení, kdyby to bylo na mně, tak bych si kotě nechala "zatím" doma na pár dnů a snažila se vyjednat volný flíček v některém depozitu nebo jiném kočičím útulku, kde bych sprostě zalhala o místu nálezu.
Na druhou stranu je dobře, že jste se "obtěžovala" a kotě vůbec vyhledala, většina lidí by se nesnížila ani k tomu, nicméně z celého příběhu mám pocity rozporuplné a to říkám s naprosto klidnou hlavou aniž bych se Vás snažila nějak očernit nebo znehodnotit co jste pro zvířátko udělala.
Lépe bych to nenapsala (2010-09-08 21:40:39, Efka-Eva Pavlovčínová) Odpovědět
Michaelo,napsala jste to krásně,souhlasím s vámi v každém bodě,lépe bych to nevyjádřila.Ani já jsem neměla v úmyslu někoho osočovat,myslela jsem upřímně,když jsem napsala,že chápu,že se vždy nemůžeme sami postarat o každé nalezené zvíře.Uřady a stát by by v těchto případech určitě měli pomáhat,ale bohužel to tak není.Moc bych si přála,aby snaha Kamily přinesla nějaké pozitivní výsledky(i kdyby jen v Odolené Vodě)ale moc tomu nevěřím.Spíš se bojím,co udělá takovy uředník s kotětem,které mu zůstalo v kanceláři!Snad to nebude znít zase jako výčitka,ale možná opravdu stálo za to,obvolat více pražských útulku a depozit,třeba by se ho někde ujali .Vím,vím,Kamilo,chtěla jste to řešit,tak jak by to správně mělo být a nezatěžovat "kočičí mámy",ale když ono to tak bohužel není,ale třeba opravu Vaše snažení přinese nějaké ovoce.Vše uvidíme,teď jen doufám,že všechno dobře dopadne a přeji kotěti,aby se dostalo do rukou nějakého takového kočičího šílence,jako jsme tady asi mi všichni.Podepisuji se celým jménem,ani já se nemám za co stydět,rovněž kočičkám pomáhám jak se dá! Dejte zítra vědět-snad dobré zprávy.
Kamila a syn (2010-09-08 20:06:52, Naďa) Odpovědět
jak jste tohle mohli ubohému koťátku udělat? A ještě jak si to obhajujete, to je smutné. Proč jste kotě nenabídli tady někomu?
"jak jste tohle mohli ubohému koťátku udělat? " (2010-09-09 16:51:22, Zuzana F.) Odpovědět
Nado,
kdyz jste si tak jista tim, ze navstevnici techto stranek maji plno mista a chuti brat si nalezene kocky, rada bych Vam nabidla
- 2 kotata z Ceske Kamenice
- 8 kotat z Chrastavy.
Jedna se o kotata, ktera si lide namnozili a ted je nechteji (pece mest na nalezena zvirata se na ne tedy nevztahuji), a v miste neni nikdo, kdo by mel prostory / finance se o kotata postarat.
Nebo, pokud Vam tato kotata neprijdou dostatecne "dramaticky osudova", muzete se ujmout 2mesicnich drobku, kteri budou zkrmeni hadovi, vizte http://www.aukro.cz/show_item.php?item=1222793509
Mno, (2010-09-09 17:56:21, Jitka Š.) Odpovědět
ta aukce koťat je dost diskutabilní, nepamatuji, že by 2měsíční koťata lovila myši ...
V každém případě (2010-09-09 18:09:42, Naďa J.) Odpovědět
je to mimořádně nechutný vyděračský inzerát...
JJ, (2010-09-09 21:03:41, Jitka Š.) Odpovědět
tak to každopádně.
Jistě by málokdo (2010-09-08 20:12:27, Markéta) Odpovědět
z tzv. "normálních lidí" věnoval tolik času a energie "umístění" kotěte. Většina lidí by ho nechala tam, kde je. Jen pár tzv. "šílenců" (jak jsme tady byli trefně nazváni) by se kotě pokusilo zachránit a třeba mu najít nový domov. Každý má jiné síly a možnosti. Přesto jsem si nevšimla, že by tady došlo k nějakému osočování. V některých příspěvcích jsem četla, že pisatelé by to řešili jinak a také jsem tam četla obavy o osud kotěte (podle mého soudu ne zcela bezpředmětné). Ale je to diskuze a každý má právo napsat svůj názor, pokud je napsán slušně. Nebo se snad mýlím?
Rada (2010-09-13 08:52:33, Jana Kuchtová) Odpovědět
Mám radu,před lety nám někdo pohodil na zahradu krabici se čtyřmi koťaty-asi dobře věděl ten dotyčný,že jsme rodinka kočkomilů-v té době jsme měli 4 kočky, z toho dva nalezence a pejska. Koukli jsme do krabice a tam se tulili k sobě a ani nemňoukali.Vytáhli jsme je,ošetřili a dali najíst.Poté jsme hned volali městskou policii.Jen řeknu,že jdno,to nejmenší kotě u nás zůstalo.Policie přijela,koťata vyfotila,sepsali protokol a řekli nám,že je vezou do útulku.Druhý den jsem se koukala na naše městské stránky a koťata už byla s fotkami v nabídce na umístění.Když zavoláte k nálezu policii-je tento postup u nás obvyklý.No musím říct,že jsme malé město a policii máme asi lidskou,není s nima žádný problém. Na závěr, nevěřím,že kotě je v pohodě,ale jelikož jsem optimista,tak snad svůj domov někde našlo.
Rozhodně není častý případ, (2010-09-13 09:23:52, Naďa J.) Odpovědět
že malé město má útulek pro kočky. Ve Strakonicích je útulek pro psy, ale o kočky se město nestará. Když jsem se ptala na MÚ, co by udělali, kdyby jim někdo přivezl koťata, která našel v krabici u popelnic, bylo zřejmé, že vůbec netuší, co by si s nimi počali. Nakonec mi bylo řečeno, že se jim to ještě nikdy nestalo(!) Pokud někdo najde zraněnou kočku, odveze ji prý policie na veterinu na ošetření. Ptala jsem se, co s ní udělají potom. Vrátí ji na místo nálezu, třeba i k rušné křižovatce. Pokud vím, ani takové město, jako České Budějovice, kočičí útulek nemá (pokud se v poslední době něco nezměnilo). Takže tato rada se bohužel dá uplatnit málokde.
Obdivuji Kamilu, (2010-09-08 19:24:26, Katja) Odpovědět
ale já bych na to energii neměla. Nějak nevěřím, že by naše státní instituce udělaly něco pro člověka - natož pro kočku. Já bych se ho pokusila umístit sama. Teď vypiplávám kotě, které někdo se čtyřmi sourozenci odložil do kaple - tři koťátka tam umřela a to moje na jedno oko osleplo. Je krásně socializované, mazlivé, zjevně zvyklé na lidi - a přece ho někdo odnesl umřít. Ach jo, to je bída!
Díky, Kamilo (2010-09-08 21:38:44, Veronika) Odpovědět
Tak mi to nedá, a také reaguji – Kamile patří velký dík, za to, co všechno byla ochotná pro jedno malinké kotě udělat. Myslím, že takhle by se naprostá většina našeho národa nezachovala, v lepším případě by ji naši spoluobčané pouze považovali za blázna, v horším by si někteří mladiství do koťátka s radostí kopli. A co chcete jiného ve státě, kdy nejsou peníze ani na děti v dětských domovech, lidi s postižením, na nemocné v nemocnicích, ba na platy pedagogů našich dětí. Věřím, že se situace pomalu zlepšuje a stále více lidí právě kočkám v nouzi pomáhá, ale tohle se přes noc nezmění. Po podobných zkušenostech (ano, taky jsem do Troji šlapala lesem, ano, také byli v Měcholupech „velice příjemní“) jsem raději začala depozitovat (he, ani Microsoft Word to slovo nezná a přepsal ho na deportovat :-) ) a podobné nalezenečky se snažit v případě stop stavu doma umisťovat po jiných depozitech, na státní instituce se obracet, až když opravdu není zbytí. Vzala bych to asi po téhle zkušenosti za jiný konec- kotě bych váhala svěřit podobným lidem, ale snažila bych se vyvinout úsilí, aby v Odolené Vodě nebo v blízkém okolí vznikl útulek nebo depozita, která budou s oním úřadem opravdu spolupracovat. Stejně je to jen o lidech, někteří státní zaměstnanci určitá ustanovení zákonů s ledovým klidem ignorují a někde to začíná docela slibně fungovat…
Všechna čest, (2010-09-08 21:45:20, Zuzana) Odpovědět
Kamilo, moc obdivuji vaší odvahu+cílevědomost vůči úřadům. Každá kapka dopadající na kámen má smysl.
Kotěti nezbývá než držet palce...
A jak (2010-09-08 22:27:23, Lucie) Odpovědět
to tedy dopadlo?
poděkování Kamile (2010-09-08 23:04:51, Kristýna K.) Odpovědět
Dobrý den,
každá mince má dvě strany, pravda... Ale... Od nás máte paní Kamilo jednoznačně palec nahoru. Dokázala jste to, co jiní ne. Ani my jsme to nedokázali, pokaždé, když jsme jednali s úřady, bylo to strašné. Postoj byl vždy odmítavý a nevstřícný, dokonce došlo na krutá slova z úst výše postavených starostů obcí apod.., došlo i na výhrůžky trávení koček, nikoho nic nezajímalo. Kočky, co to je? Doplácíme na to my - soukromé útulky, neziskové organizace. Proč? Někde asi udělali "soudruzi" chybu!!! Kdyby bylo více státních útulků, lépe organizované instituce určené na pomoc zvířatům, větší osvěta atd..., mohlo se zvířatům žít lépe, nemusela by zvířata nemocná a v bolestech umírat. Myslím,že jsme docela dost vyspělý stát na to, abychom mohli fungovat lépe. Proč tomu tak není? Za to opravdu nemůže Kamila. Kamila není viníkem, ale stala se obětí lhostejnosti, které se nakonec postavila. Ano, chudák kotě. Nechci být či vyznít nikterak arogantně, ale věřím, že by úředníkům strach nedovolil po této anabázi kotěti nějak ublížit, kór když ví, že budou prověřováni - doufám, že se nemýlím.
V tuto chvíli máme doma v soukromém útulku přes 80 kočiček. Dnes nám zemřelo v náručí kotě, které nám dobité a zničené přinesla paní uklízečka včera do práce, která k nám chodí uklízet kanceláře. Jako jediná nás prosila o pomoc, ačkoliv kolem kotěte lidé chodili a dělali, že ho nevidí. Jako jediná nám ze svého mizerného platu koupila za 200 Kč pytel granulek, ačkoliv byla kancelář plná lidí. Kdyby byla bývala existovala větší osvěta a jiná pomoc a podpora státu, třeba by kotě nemuselo dnes zemřít - jen pro lhostejnost lidí, kdo ví? Když už stát není schopen zajistit tolik potřebné instituce pro opuštěná zvířata, proč nepomáhá alespoň nám? Proč musíme ze svých platů a darů dárců vše financovat? Ono by se vše dělalo lépe, kdyby bylo dostatek peněz na veterinu, dostatek papání pro kočky, dostatek prostoru, kvalitní péče, peníze na stavbu dalších karantén a prostor. Kdyby stát fungoval jak má, nemuseli bychom ŽEBRAT O POMOC!
Momentálně víme o 40 nekastrovaných kočkách v bytě. Majitel se musí vystěhovat, obec kontaktovala nás. Nabídli jsme obci pomoc s péčí o vykastrovaná zvířata atd... Vše je momentálně v rukách obce, my už tolik kočiček totiž nejsme schopni ufinancovat. Co teď? Poskytne obec také nám pomoc? Třeba ano, třeba se vše pohne dobrým směrem a třeba ne.
Vážím si toho Kamilo, že jste naťapala tolik km cestou do trojského útulku, vážím si toho, že jste kotě sebrala a nebyl Vám jeho nářek lhostejný. Stejně tak vím, že Vám není osud kotěte lhostejný doposud. Kdysi jsme jeli do Troji pro pejska autem, to když nám zemřela vlčice Máša a my jsme hledali nového kamaráda, tedy kamarádku. Musím říct, že bych se obávala jít pěšky tou džunglí. Vy jste normální bojovnice za práva zvířat, ale také člověk se srdcem na pravém místě.
Kamilo, děkuji Vám! Váš článek po dohodě s Vámi byl již zveřejněn na našem webu.
Kristýna Kacálková
O.S. Srdcem pro kočky
Kamile patří dík (2010-09-09 07:47:38, Katka) Odpovědět
Ponaučení pro příště - lhát a lhát a lhát... Bohužel ... jedete dát kotíka do pražského útulku? No jasně, našla jste ho přece za rohem, ne u sebe doma. Kdopak to pozná?
Patří Vám Kamilo dík za snahu a ochotu pro mrňouska něco udělat. Já bych teď ale asi nespala z toho pomyšlení, že nevím, co se s čičíkem stalo :o( Také máme 1+1, v tom 4 kočičky naše a dvě depozitní dočasně, k tomu ještě čekáme dvojčátka... A i když já bych třeba ještě nějakou akutní kočičku doma zvládla, manžel má jinou míru. Tak to prostě je, každý jedná podle svých možností.
Upřímně ?? (2010-09-09 08:56:39, Zuzka) Odpovědět
Tak děvčata, Naďo, Efko, Jano..která z Vás by udělala to co Kamila? Která z Vás by si vzala dovolenou a šlapala a šlapala a telefonovala? Upřímně si odpovězte. Mám 3 kočky a soptím,když čtu jak si někdo vybíjí ego na zvířatech, ale Kamilo Vy máte můj obdiv a poděkování. Jenom prosím dejte vědět jak to dopadlo. Ještě jednou díky
Přiznám se, já ne (2010-09-09 09:13:40, Katja) Odpovědět
Letos mi lidi hodili na krk dvě koťata - a mě útulek VŮBEC NENAPADL - lámala jsem si hlavu, jak jim najít domov a jak je prozatím smířit s mými těžce naštvanými kočkami - ale Měcholupy nebo Trója mi ani neprošly hlavou. Zřejmě mám instinktivní nedůvěru ke státním apod.organizacím.
Kotě (2010-09-09 09:58:54, Dáda) Odpovědět
Já tedy ne. Vážím si svého času natolik, že bych marné běhání nepodstoupila a o kotě bych se postarala. Ušetřila bych si nervy a ještě bych si byla jistá, že kotě neskončilo vykopnuté na ulici nebo uspané v kafilérii
Já taky ne. (2010-09-09 10:31:01, Naďa J.) Odpovědět
Ale určitě je to tím, že už o útulcích a jednotlivých depozitech něco vím. Vím také, jakou asi šanci na přežití má malé, neočkované kotě, které se dostane teď v sezóně do přecpaného útulku nebo depozita. Nevalnou. To ale vím až teď, v posledních letech. Předtím jsem stejně jako většina lidí byla přesvědčena, že kotě předané do útulku = zachráněné kotě. Takže bych se snažila najít kousek místa třeba v koupelně, na záchodě, v předsíni, v garáži apod., kotě bych nechala naočkovat, vyfotila ho a snažila se ho umístit. Pokud by se to nepovedlo, pak teprv bych hledala pomoc na kočkách-online a v depozitech. Ale paní Kamila byla přesvědčená, že dělá pro kotě to nejlepší a možná opravdu nic jiného udělat nemohla. A jak už tady bylo mnohokrát napsáno, většina lidí by neudělala vůbec nic. Příspěvek podepsaný Naďa není můj.
Já také ne, (2010-09-09 10:51:37, Jitka Š.) Odpovědět
ale ne proto, že bych nechtěla přijít např. o den dovolené, nebo že by se mi nechtělo celý den někde běhat, ale právě proto, že naše úřady jsou v tomto naprosto neuvěřitelné :-( A vidět ještě tu děsivou neochotu, tak bych popadla kočičáka a mazala bych s ním domů i za cenu, že bude další den dva zavřený někde v přepravce, než bych se spojila s nějakým útulkem.
Nechci paní Kamilu jakkoliv hanit, chraňbůh, vím, že to vše absolvovala s dobrou vůlí a že má zvířata stejně ráda, jako my všichni tady.
Jen u mě také převládl ten špatný pocit z toho, že tato instituce s takovou ochotou svých zaměstnanců není pro kocourka to pravé. Pokud by mě tam uvítala paní stylem: "Jé, to je krásný kocourek, to víte, že se o ně postarám, nemusíte se bát!" Tak bych byla rozhodně optimističtější.
U nás v Chomutově hodili cigáni za plot útulku labradora. Policie jim ho ale přivezla zpátky. Nechci být pesimista, ale myslíte, že je pes ještě na živu? Těžko ... Buď skončil s prožíznutým hrdlem, nebo na talíři, nebo někde v lese přivázaný u stromu :-( Kdyby ho útulek přijal, 100% by měl již nové, láskyplné majitele. Tím chci říct, že úřady ne vždy jednají ve prospěch zvířete :-(
(bez názvu) (2010-09-09 11:16:11, Dáda) Odpovědět
Naďo, pokud Kamila dokázala přijít na tyto stránky se svým článkem,jistě o nich věděla už i předtím než běhala od útulku k úřadu a prakticky nic nevyřešila.Takže si myslím, že úplně bez informací a zkušeností nebyla.
Možná (2010-09-09 13:29:56, Lucie) Odpovědět
bych to zkusila v dobré víře, že o bezprizorní zvíře se dobře postará útulek. Ovšem kdybych se setkala s takovými reakcemi, jako pisatelka, tak bych vzala milé kotě domů i přes všechny potíže, protože jinak bych si byla jistá, že jsem mu prodloužila život právě jen o tu dobu, kdy jsem ho stresované vláčela v přepravce sem a tam. Kdyby nešlo o živého tvorečka, možná bych byla zásadová jako pisatelka a trvala na dodržení předpisů. Ale v případě živého tvorečka si nejsem jista, jestli by mě vítezství nad úředním šimlem v podobě kusu papíru a zjevné neochoty pomoci zrovna těšilo. Spíš asi ne. Nezbývá, než chovat skrytou naději, že to pro koťátko dopadlo dobře. Naděje umírá poslední.
TAK JAK paní Kamilo? (2010-09-09 12:23:34, kočka z plakátu) Odpovědět
Hm, tak se mi honí hlavou, kdy se to kotě dostalo z přepravky, kdy naposledy jedlo a pilo, jak si došlo na zachůdek a tak. Jsem zvědavá, jak tahle akce "zachráněné kotě" dopadne a s čím se nám paní Kamila dnes pochlubí.
Nezbývá, než doufat, ach jo.
Irena (2010-09-09 18:51:52, Irena) Odpovědět
No já jsem chudáka přinesla domů a snažila jsem se mu dát dobré jídlo a teprve potom jsem se snažila najít někoho k umístění. OS srdcem mi přislíbily přijmutí,jsem jim za to vděčná. Nakonec jsem se s ním nedokázala rozloučit. Problém je v tom, že je dominantní a je problém s ostatními. Aby toho nebylo málo přidalo se k nám další kotě. Snad už je to poslední.Stále je to ale málo oproti ostatním,které mají depozita a starají se o koťata a hendikepované kočičky, vůbec nevím jak bych to zvládla.
kotě (2010-09-09 19:12:07, Irena) Odpovědět
Ještě jsem zapoměla dodat, že bych kotě nenechala s tím jak bude žít,určitě bych ho nenechala s tím co s ním bude a kam se možná ? dostane. Asi bych měla docela výčitky svědomí.
KAMILO! (2010-09-09 22:13:55, Naďa) Odpovědět
Jste hysterka, víc už jste tomu kotěti nemohla ublížit. Když jste viděla jak se situace má a že jste ho nepředala někomu, kdo by se o něj postaral, muselo vám být jasné jak kotě dopadne. Hryže vás už svědomí?
HYSTERKA???? (2010-09-10 00:05:29, Jana) Odpovědět
Mila pani Nado,co si dovolujete nekomu takovym zpusobem nadavat?Co Vas k tomu opravnuje?Nepletete si diskusi s odpadnim kanalem.Pani Kamila udelala co citila za spravne.I Vy mate moznost zavolat na dotycny obecni urad a ptat se jak se veci maji a pokud jste v siyuaci,ze muzete pomoc tak si kote vyzadat.Urcite to jde.Vy asi manzela nemate,protoze kdyby jste si na neho takovym zpusobem poustela hubu,tak by Vas po ni asi flagnul.
Konec? (2010-09-10 07:07:02, Miri) Odpovědět
No a jak to teda s kotětem vlastně dopadlo?P.Kamilo,máte už nějaké informace?
Já se obávám, (2010-09-10 07:47:16, Naďa J.) Odpovědět
že paní Kamila už sem psát nebude. Z jejího příspěvku je zřejmé, že se jí diskuze pod článkem velice dotkla. Takže o dalším osudu kotěte se nejspíš nedozvíme nic.
A to je škoda (2010-09-10 09:18:44, Michaela (Vorlová)) Odpovědět
A to je škoda, držím kotěti aktivně palce a taky jsem zvědavá, jak to nakonec všechno dopadlo. A podepíšu se celým jménem, aby někoho nenapadlo, že se za svoje názory snad stydím ;)
Odpověď úřadu (2010-09-10 10:41:51, Nadikhindo) Odpovědět
Takhle nějak si představte odpověď:
http://www.ogno.at/manimg/fotos/cat/cat_hanging_thounge.jpg
díky za návod (2010-09-11 19:14:20, Irena L.) Odpovědět
dobrý den paní Kamilo
děkuji moc za návod, co dělat s případnou nalezenou kočkou - mám pocit, že svým článkem jste určitě spoustě lidí ušetřila cestu "od čerta k ďáblu" než zjistí, co a jak.
kéž by více lidí jako vy pochopilo, že je třeba tlačit na úředníky, aby se začalo něco dít - protože, depozita praskají ve švech, ne každý si může nalezené zvíře nechat, a ne každý má to srdce nechat mňaukající či kňučící zvíře na ulici. no a když by se na úředníky patřičným způsobem zatlačilo, snad by se i zdařilo, aby se podporovaly nejen útulku psí, ale i ty kočičí. aby se "něco" dělalo nejen pro psy, ale i pro kočky. kéž by....
Haló paní Kamilo, (2010-09-11 19:52:06, Lucka Jánová) Odpovědět
čekáme na další zprávu a jak to bylo dál. Dozvěděla jste se něco? Myslím si, že vám už nic neřekli:-(
Kotě z Odolky (2010-09-12 22:11:12, Eva Matějíčková) Odpovědět
Milá Kamilo,popíšu vám jiný,mnohem veselejší kotěcí příběh.Mojí kamarádce náhle v noci umřela tři měsíční koťátka.Kočička Natálka měla za půl dne uplně ztvrdlé cecíky.Bály jsme se o ni.Dostala jsem za úkol sehnat náhradní kotě.Mám známou paní Šeberovou v kočičím útulku v Léčebně v Bohnicích(mimochodem,šla jste okolo do Tróje)Ta vhodné kotě neměla,ale dala mi telefon na kohosi,kdo ho má.Dovolala jsem se na starostku Velkých Přílep a události dostaly tak prudký spád,že jsem jen zírala!Na místní poště někdo odložil krabici s třemi koťaty,paní starostka už měla sehnanou paní,která se o ně postará,ale nařídila místním policistům,aby jedno kotě odvezli k nám do Prahy.Ověřili si telefonní číslo a ani ne za hodinku byli na místě.Kotě začalo vřískat,Natálka ho běžela zachránit a už je to zase šťastná rodinka.Paní starostka je u mne Frajerka s velkým F,je to taky úřednice placená z našich daní a podle toho se zachovala.Odolená Voda ať se stydí úplně celá.Taky mám kočky vždycky z útulků,mám je moc ráda a mnoha už jsem našla nový domov.Držím vám palce a za nás kočkařky moc děkuju.Eva Matějíčková Praha
Evo, to mě těší! (2010-09-14 19:52:51, Katja) Odpovědět
Přílepy jsou kousek od nás a na tu poštu patřím, tak mám radost, že tam mají tak fajn starostku!
Útulek paní Šeberové (2010-09-12 22:21:03, Eva Matějíčková) Odpovědět
Milé kočko přítelkyně,příště,až se vám stane to,co paní Kamile,obraťte se na paní Šeberovou,má útulek v Bohnické léčebně,dá se tam zajet autem hlavním vjezdem,nebo pěšky zadním vchodem ,tam co staví autobus do Tróje.Poradí,pomůže,útulek je nadherný,kočky se tam mají moc dobře,ale peněz je málo.Já sama jsem zkoušela obcházet pár podnikatelů s žádostí o příspěvek a všichni mě poslali,však víte kam.Telefon:603947295
Je to reseni, ale... (2010-09-12 22:45:08, Zuzana F.) Odpovědět
... ma jeden hacek: namisto toho, aby se pece o nalezenou kocku zaplatila z penez danovych poplatniku, zaplati ji pani Seberova ze sveho duchodu.
Souhlas s velkým S (2010-09-12 22:55:27, Kristýna Kacálková) Odpovědět
Dobrý večer,
Zuzana Fenclová mi vzala slova z úst!!! Paní Šeberová může být 100x skvělá paní, ale co finance? A jsme zase na začátku problému. Tady jde o špatný (začarovaný kruh) přístup státu, obcí, systému, jak by to správně mělo fungovat a jak to ve většině případů nefunguje!!!
Díky, Kristýna
? (2010-09-12 22:46:22, Panico) Odpovědět
Paní Evo, nevím, proč sem dáváte kontakt. Paní Šeberová nebere kočky z ulice, ale především je zavázána brát kočky z léčebny a při momentálním množství je z toho tuplem na prášky. Několikrát jsem byla svědkem toho, jak kotě ani kočku lidí, kteří nalezence našli mimo areál léčebny zkrátka nepřijala a vždycky je z takových událostí velmi nervózní a ve stresu. Maximálně po telefonu poradila Měcholupy. Že ste její známá, tak vám asi pomohla, ale jinak to prosím vás takto nepropagujte. Paní Šeberové by stály vlasy hrůzou, kdyby to věděla..
Útulek bohnice (2010-09-12 23:08:23, Eva Matějíčková) Odpovědět
Vím o útulku paní Šeberové dost a taky mě mrzí,že není nikde prezentován.Paní Šeberová mně pomohla radou!A já jsem od ní několika známým doporučila kočičky,jednu má moje dcera.Nikdy tam nejedu s prázdnou a jak už jsem psala,pokoušela jsem se pro ni získat od "bohatých"podnikatelů peníze a nepochodila jsem.Já sama jsem v invalidním důchodu,kterého velká část padne na léky a snažím se pomáhat,jak se dá.Právě proto,že paní Š. nedostává žádné dotace,chci,aby se o ní vědělo a lidé ji mohli pomoci.Nevím,proč by jí to mělo vadit?
Nic ve zlém.. (2010-09-12 23:19:11, Panico) Odpovědět
"Milé kočko přítelkyně,příště,až se vám stane to,co paní Kamile,obraťte se na paní Šeberovou,má útulek v Bohnické léčebně,dá se tam zajet autem hlavním vjezdem,nebo pěšky zadním vchodem ,tam co staví autobus do Tróje.Poradí,pomůže,útulek je nadherný.."
Z toho jsem vyrozumněla, že radíte člověku, který najde kotě, ať s nim zajde do Bohnic. Omlouvám se, pokud ste to myslela jinak. A nebojte, paní Matějíčková, zrovna tady na fóru Koček online je útulek paní Šeberové známý stejně jako kterýkoliv další a víme o něm. Peníze chybí nejen jí, ale všem útulkům - taková je prostě situace..
Bohnice (2010-09-13 07:50:31, Dáda) Odpovědět
já jsem se na paní Šeberovou obrátila několikrát, ale nikdy nebyla ochotná vzít kočku z ulice (i když z Bohnic), tvrdila, že to ona nemůže, protože dostává příspěvky na kočky, které jsou pacientů z léčebny.A myslím si, že je na tom finančně možná lépe než kterékmoliv jiné OS. Ono totiž ani ostatní OS nedostávají většinou žádné finance od státu nebo města.
kotata (2010-09-13 12:51:33, Eva) Odpovědět
Paní Šeberová má dva tři telefonáty denně s prosbou o přijetí kotat. Momentálně je na útulku okolo třiceti kotat a více útulek nezvládá.
Útulek žádné extra peníze nedostává - PL platí pouze vodu a elektriku za útulek, bez toho by mohli rovnou zavřít.
Útulek Bohnice (2010-09-13 15:48:25, Dáda) Odpovědět
neplatí vodu, neplatí elktřinu, neplatí nájem. Domek ji přidělila léčebna. Rekonstruiovalo se ze sponzorských darů. Kdo jiný má takováto privilegie? O příspěvcích mluvila ona sama, možná už je to ale minulost(nebo myslela tu elektřinu, vodu a atd).
bohnice (2010-09-13 16:35:39, Eva) Odpovědět
Útulek je primárně zařízen pro kočky a psy nalezené v areálu PL (lidé tam často vyhazují koťata) nebo od pacientů PL (často pacient zemře nebo se o zvíře nemůže dál starat a tak zvíře zůstává v útulku, mnohdy se jedná o starší kočky). Pro jiné kočky není určen, ale v naléhavých případech přebírá pí Šeberová i kočky odjinud (od svých známých, od veta, akutní případy apod.). Momentálně je v útulku přes sto koček, čtyři velcí psy a jedna menší fenka. Zdá se vám to málo?
(bez názvu) (2010-09-14 07:46:28, Dáda) Odpovědět
nezdá se mi to málo. Ale jsou to běžná čísla i pro ostatní občanská sdružení, která vše financují z vlastních zdrojů. Taky si myslím, že jinde projde za rok více koček, protože si je nesyslí, naopak u paní Śeberové je to zhoršeno tím, že téměř neumísťuje, nechce žádnou mediální prezentaci. I když v posledních letech jezdí alespoň na výstavy.
Moc by mne zajímala její !zpráva o činnosti
... (2010-09-14 09:16:28, Eva) Odpovědět
Co vy víte o tom kolik koček umisťuje??? To že si je syslí je nesmysl, ale ono holt umístit staré kočky je těžké, ale to jistě víte.. Koťata a mladé kočky umisťuje, uznávám že méně než jinde, ale umisťuje... To, že nechce mít nabídku na internetu mě mrzí a štve, ale co se dá dělat.
A k těm výstavám, pokud vím, tak dříve dokonce organizovala vlastní umisťovačky, ale nyní na to nemá dost lidí a energie.
(bez názvu) (2010-09-14 09:47:29, Dáda) Odpovědět
Evi, právě, že ledacos vím. Kdyby paní Šeberová byla vstřícnější k lidem mohla by zase umisťovačky pořádat.Našlo by se hodně lidí, kteří by jí rádi pomohli. Ale ona si svým chováním každého nakonec odradí. Je to škoda, protože vím, že pro kočky dělá co může, ale za chvíli už nebude moci.
No jistě! (2010-09-12 23:14:44, Kristýna Kacálková) Odpovědět
No samozřejmě, o tom žádná, souhlasím...
/////
Jinak: Obce by měly hradit 100 %, pokud bylo zvíře nalezeno v jejich katastru. Po roce přechází povinnost na stát. Paní S. vyhrála soud se státem, když jí stát nechtěl přispět na psy. Rozhodl to Nejvyšší soud a bylo to i v novinách. To stejné platí i o kočkách...
/////
Dobrou!
Kristýna
kotě (2010-09-13 16:37:59, Eva) Odpovědět
Jak dopadlo kotě se už asi nedovíme, že???
Bohužel (2010-09-13 17:42:32, Lucie) Odpovědět
asi ne. Paní Kamila řekla jen A, B si může každý domyslet. Asi to dopadlo špatně, kdyby dobře, tak by se patrně ozvala.
kotě (2010-09-13 19:46:11, Eva) Odpovědět
To si právě také myslím... Já bych kotě rozhodně na úřadě nenechala, i kdybych ho měla mít doma v kleci v koupelně a následně hledala nový domov - vím, že je všude překočkováno a nikdo nechce ani roztomilá koťátka, takže by určitě nakonec, po dodržení karantény, zůstalo u nás :).
No, asi tak (2010-09-13 20:02:00, Lucie) Odpovědět
nějak. Je pěkné, že paní Kamila byla zásadová a donutila úředníka k úřednímu postupu, to bychom měli asi dělat všichni. Ale stejně si pořád myslím, že živý tvoreček není na tohle testování úřadů vhodným objektem. Tak nekompromisně zásadová bych byla raději jen u věcí neživých. Ale už to raději nebudu pitvat, napsáno už tu bylo hodně a stejně nevíme nic.
zásady (2010-09-13 22:57:00, DaniG.) Odpovědět
Kdokoliv nezásadový se zájmem o kotě na prvním místě, se na úřadě může stavit, že právě takové kotě ztratil on;-)
Kotěte mi je taky líto, jenže takových jsou bohužel tisíce. Mnohem více kočkám pomůže donutit úřady, aby plnili své povinnosti.
Mnohem více (2010-09-13 23:55:38, Lucie) Odpovědět
než co?
Vyhledala jsem kontakt (2010-09-14 09:05:59, Markéta) Odpovědět
na úředníka, kterému zřejmě bylo kotě předáno. Je to Ing. Kaščák Ján, samostatný referent, tel. 283 116 428. Pokud by mu někdo, koho osud kotěte zajímá, zavolal, řekl, že bydlí v Odolené Vodě, před pár dny se mu ztratilo kotě a chtěl by se na to nalezené podívat, jestli náhodou není jeho, možná by se dozvěděl, kde teď kotě je a jestli snaha paní Kamily přinesla ovoce. Já se na rozhovor s Ing. Kaščákem necítím.
Kotě (2010-09-14 09:23:36, Alena) Odpovědět
Tak já jsem si paní Kamile napsala jak to vypadá. přeposlala mi toto(snad se nebude zlobit):
Vážená paní Rajchrtová,
vzhledem k tomu, že uvedené zvíře nebylo kam umístit a bohužel, nejedná se o
věc, kterou mohu odložit do šuplíku, zvolil jsem řešení v rámci rodiny.
Informace o nalezení kotěte bude příští týden zveřejněna na vývěsce MěÚ.
S pozdravem
Ján Kaščák
Tak jsem to hledala tady, ale nenašla:
http://www.odolenavoda.cz/cs/
OÚ Odolená Voda (2010-09-14 11:45:16, Marcelaul) Odpovědět
Dobrý den, jak vidím, tak se na Obecním úřadu Odolená Voda zachovali lidsky a o kotě se postarali. Takže to nasupěné chování ze strany paní Kamily bylo zbytečné, a její hodnocení úředníků jako arogantní musíme brát s velikou rezervou. Chápu, že už nám tuto příznivou zprávu raději nedala na vědomí. Čekala nějakou nevhodnou odpověď, ale tohle popírá to, co nám tady líčila. Jen si všichni představte, že by Vám do kanceláře vlítl někdo takový jako, mírně řečeno, nepříjemná Kamila, každou minutou se jí zvyšoval adrenalin, nakonec v ní snad nezbyla ani ta troška citu (to kotě si strčte třeba do skříně). Ani nám tady nedala už vědět, i když zde plno lidí vyslovilo obavy o další osud kotěte.
kotě (2010-09-14 12:04:19, Alena) Odpovědět
Víte, že se ani nedivím, že už paní Kamila neodpovídá? Dostalo se ji dost napadajících příspěvků. Já jsem jenom chtěla upozornit, že na vývěsce úřadu nic o kotěti není.
Kotě v Odolené Vodě (2010-09-14 12:07:55, Iva Michálková) Odpovědět
Jsem ráda, že údajně to kotě našlo domov.Pokud to je ovšem pravda...Co takhle vrátit paní Kamile tu přepravku? Při té příležitosti ukázat to kotě.
Bydlím daleko jinak bych se osobně šla přesvědčit kde to kotě opravdu je.
Může to někdo prověřit ?
Paní Kamilu moc obdivuji, já bych nejednala jinak.Trvala bych na tom, že to kotě chci vidět.
Arogantni urednici (2010-09-15 01:04:14, Jana) Odpovědět
Vy asi budete zamestnankyni uradu Odolena Voda.Doufam, ze jste si precetla tady v diskuzi vsechny reakce na clanek pani Kamily.Z jakeho duvodu by tady jeste mela psat a podavat report lidem,kteri ji hazeji klacky pod nohy?A arogantni jednani uredniku???!!!!Ze by to bylo neco zvlastniho?V dnesni dobe, kdyz nahodou narazite na urednika vlidneho,usmevaveho a ochtneho Vam pomoci,tak aby clovek chodil do kostela palit svicky za zazrak.Vubec nechapu jak se do pani Kamily vsichni navazite.Co udelala spatneho?Ze si dovolila chtik po urednikovi v pracovni dobe,aby vykonaval svou praci za kterou bere plat?Notabene plat danovych poplatniku!!A taky nevim nic o tom,ze v pracovni dobe je povolene si prohlizet fotky rodinnych prislusniku.Pan starosta ma na uradu asi velke problemy se zamestanci.Nebudu tady probirat politiku,protoze ta diskuse by nikdy neskoncila,ale pani Kamila jednoznacne nepochybila.Zachovala se lidsky.O panu Kascakovi se to rict neda.Ten kote nekde vysoupl do rodiny.Kde je najaka kontrola, ze kote se ma dobre?Kde je nejaka jistota,ze az to vsechno utichne, tak se z neho nestane bezprizorni bezdomovec.Moc bych si prala,aby kotatko melo laskyplny domov.Kdyby bylo umistene nekde do utulku,tak tam zaruky jsou a pokud tady na kockach ctu tak neni nic neobvykleho, ze depozitni tety si sve umistene kocicaky kontroluji.Jak je kontrola v tomto pripade?Misto,aby kazda z nas napsala na urad a chtela podat zpravu o koteti,tak tady plkame o nicem.Nicmene se chystam napsat starostovi a upozornit ho tady na tuto diskuzi a chtela bych po nem,aby se k tomu vyjadril,protoze jeho podrizeny podle zakona pochybil.S pozdravem Jana
Vy jste (2010-09-15 09:26:23, Lucie) Odpovědět
tedy dobrá! Paní Kamila se zachovala lidsky, když nechala kotě v přepravce na úřadě, a pan Kaščák se zachoval nelidsky, když si to kotě nechal! Máte to nějaké otočené.
paní Kamila (2010-09-15 13:11:40, Elen Maňasová) Odpovědět
Myslím, že se v diskuzi neodehrálo nic mimořádného, mimo asi tří přípisků, co by muselo paní Kamilu odradit od dalšího informování o osudu kotěte. Ostatně přestála anabázi s neochotnými úředníky bez újmy na nějakém tom ibalginu :-) Bylo myslím velmi naivní očekávat, že se setká jen s pozitivními ohlasy. Jediný, kdo zde riskoval více než pověst bylo kotě. Ono by její důsledné dotažení věci do konce, tzn info o soudu kotěte, dalo políček všem kritikům jejího postupu.
Naprosto souhlasím, paní Ellen. (2010-09-15 13:51:13, Markéta) Odpovědět
V diskuzi bylo plno souhlasných, děkovných a obdivných příspěvků. Několik pisatelů psalo, že by jednalo jinak, ale to je snad jejich právo. A dva tři kritické hlasy, ty se vyskytnou skoro vždycky. Proč vlastně psala paní Kamila svůj článek? Aby se pochlubila, co všechno pro kotě udělala a rozšířila svůj fanklub? Nebo proto, aby dala čtenářům návod, jak s nalezeným kotětem naložit a zachránit ho, pokud si ho nemohu nechat a žádný útulek ho nechce? Pokud by byla správně druhá varianta, paní Kamila by čtenářům sdělila, jak kotě dopadlo, jinak celý návod postrádá smysl. Jenže všichni čtenáři nejásali, paní Kamila to nepřekousla, urazila se a přestala komunikovat. Hodně mě tím zklamala. Článek byl psán inteligentně a snaha paní Kamily pomoci kotěti byla velice sympatická. Škoda...
kotě (2010-09-19 18:35:37, eva1960) Odpovědět
Paní Elen, souhlasím s tím co jste napsala. Je sice fajn, že paní podnikla tu anabázi s kotětem, ale musím se znovu zeptat: mělo to odpovídající výsledek a kam v tomto snažení zmizela ta hlavní věc: zachránit kotě?
Přiznám se, že já když najdu kotě, neběhám po úřadech, ale o kotě se postarám doma, nakrmím, dojedu k vetovi a pokud je v pořádku, tak hned hledám domov.
Paní Kamila sice promrhala celý den a své nervy, ale prostě to bylo k ničemu a v tom horším výsledku je kotě někde vyhozené venku. Tak si záchranu kotěte rozhodně nepředstavuji.
smysl ? (2010-09-22 11:24:53, Slavomír Tomášů) Odpovědět
Dobrý den, to se už pomalu nedá číst a dovolím si reagovat...
uniká mi smysl té diskuse. Číst tady výpady na člověka, který poskytl domov dvěma kočkám a jednomu psovi z útulků, věnuje svůj volný čas záchraně jednoho kotětě, které by drtivá většina lidí prostě nechala tam kde je a postupovala dle práva zákonů a vyhlášek České republiky ! a ještě to sepíše za účelem tím, že nikde na internetu se nedočtete / myšlen opravdu návod / jak skutečně postupovat, když naleznete opuštěné zvíře, uhynulé...to ano.A když ještě pražské útulky tu kočku nechtějí ? Všem těm moralistkám bych doporučil koupit si koště a zamést si před vlastní zahrádkou, případně některým zkusit štěstí na něm vzlétnout, možná by to fungovalo... Katastrofa , číst některé komentáře. Zvíře je dle zákonů věc jako peněženka, nebo třeba klíče, nelíbí se Vám to ? Iniciujte jako voliči a občané na své zákonodárce změnu.Chcete vědět co je s kotětem ? Zavolejte si na úřad v OV ! Nenechte úředníky vydechnout, žě něco zametou...JSTE PROBOHA VEŘEJNOST !Tady se pak mlátí jen prázdná sláma..z jednoho dobrého skutku, takových více a možná by bylo na světě o trošku lépe :-)Osobně obdiivuji všechny nadšence , kteří na úkor svého času, financí atd se obětují pro jakékoliv zvíře a věřte tomu že jde o oběť...i když jim to tak nepřijde. Přeji krásné dny bez zbytečných stresů a moralizujích plků o ničem...
Koťátko (2010-09-14 13:49:23, Petra K. ) Odpovědět
Paní Kamilo, děkuji, že jste nebyla lhostejná k opuštěnému koťátku. Kéž by bylo víc lidí jako vy. Spousta lidí tady Vás kritizuje, řeší jak se cítilo koťátko, ale neřeší, jak jste se cítila vy. Kolik Vás to stálo času, energie a určitě i smutku na duši, když jste kotě nechávala na úřadě. Přeji všem, kteří Vás zde kritizovali, aby dnes našli na ulici také opuštěné koťátko a pak se těším na příběhy o tom, jak kočičákům pomohli.
Petro, já myslím, (2010-09-14 14:50:40, Markéta) Odpovědět
že skoro každý, kdo tu psal, už našel opuštěné koťátko. Příběhy, jak léčil průjem, rýmu, slzící oči a pak po inzerátech a po známých pracně hledal novou rodinu, až ji našel (případně nenašel), by si byly podobné jak vejce vejci. A bylo by to tudíž docela nudné čtení.
útulek paní Šeberové (2010-09-14 15:03:35, Denisa Zárybnická, tlapky) Odpovědět
Milá Dádo,
nechte si to pomlouvání paní Šeberové někam jinam. Nepochopím proč v jednom kuse musíte Vy a Vám podobní pořád tohle dělat! Takhle paní Šeberové pomůžete? Že o ní budete psát jak neumisťuje a jak je protivná? Proč máte potřebu jí propírat na internetu? Vůbec se jí nedivím, že s internetem nechce mít nic společného. Kočičky umisťuje, ono to jde i přes Blesk, jinou inzerci než je jenom internet. A k lidem, co se k ní chovají slušně, je také slušná. Stojím za ní.
(bez názvu) (2010-09-14 15:51:21, Dáda) Odpovědět
Nepomlouvám, konstatuji fakta.
Dádě (2010-09-14 21:18:41, Nicky) Odpovědět
Pokud nejsou fakta podložená, jedná se o pomluvu. Ani mě se nelíbí, co jste napsala.
(bez názvu) (2010-09-15 07:26:01, Dáda) Odpovědět
a víte, že mi je to jedno. Jen jsem reagovala na to, že paní Šeberová není žádný chudák.Má podmínky jaké nemá žádné jiné OS. Neplatí nájem, elektřinu, vodu. Chování ale nic moc.Ani k pomocníkům ani k lidem. Byla jsem například svědkem (a nejen já), kdy za ní přišli starší manželé hledající svého kocourka. Paní odešla z pláčem, protože to co na ní vychrlila paní Šeberová, by si za rámeček nikdo nedal!!!!
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|